woensdag 12 september 2012

Het strand / The beach


Het was heel rustig op het strand. De zon scheen en 
af en toe verstopte zij zich  achter een wolk. 
Ik heb een stuk gewandeld langs de branding. 
Het was heerlijk om de zeelucht op te snuiven en 
te luisteren naar het ruizen van de zee. 

Ik ben gaan zitten tegen de helling van een duinpan en 
ben gaan schilderen. Dat ging erg lastig want de wind speelde 
met de bladzijden van mijn schetsboek.  
Deze tekening herinnert mij aan dat moment. 

It was very quiet on the beach. The sun was shining 
 and occasionally she hid behind a cloud. 
 I walked a lot along the surf. It was lovely to sniff the sea air 
and listen to the murmur of the sea. I'm sitting on the slope of 
a dune and I started painting. That was very difficult because 
the wind played with the pages of my sketchbook
This drawing reminds me of that time.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten