dinsdag 21 augustus 2012

Een heerlijke wandeling / A lovely walk

Vanmorgen heb ik een wandeling gemaakt van bijna 2 uur in de
omgeving waar ik woon en heb 98 foto's gemaak!
This morning I made ​​a walk of almost 2 hours in the area where I live 
and have taken 98 pictures!


Ik liep langs een maisveld in de richting van bosrijke gebieden.
 I walked along a corn field in the direction of wooded areas.


Zo zag ik ook een witte vlinder verstrikt zitten in het web van een spin , ze bewoog niet.
Maar toen ik haar eruit wilde pakken begon ze te fladderen, ze leefde nog. 
Ik heb haar uit het web gehaald en ze heeft gezeten een poosje op mijn hand .
Toen ik een foto wilde maken van haar vloog ze weg.

So I saw a white butterfly trapped in the web of a spider, she did not move.
But when I wanted to take her out, she began to flutter, she was still alive. 
I have her removed from the web and she has sat for a while on my hand.
When I wanted to make a picture of her, she flew away.



 Ik heb veel prachtige bloemen en planten gezien.
De kleuren en vormen zijn zo mooi.
Het is ongelooflijk wat je kunt tegenkomen in de natuur.
Even stilstaan, ogen dicht en luisteren naar de vogels en de stilte.
 

I have seen many beautiful flowers and plants. 
 The colors and shapes are so beautiful.
It's unbelievable what you can encounter in nature.
Hold still, eyes closed, listening to the birds and the silence.


Het was heerlijk buiten. 
Ik heb genoten van deze wandeling en ik ben blij
 met de dingen die ik heb verzameld.
Ik ben dankbaar voor woon in een prachtige omgeving.


It was lovely outside. 
I enjoyed this walk and I am happy with the things I've collected.
I am thankful for living in a beautiful environment.



Geen opmerkingen:

Een reactie posten